środa, 23 stycznia 2013

Pasty jajeczne

Miałam ostatnio dylemat co do śniadania i wymyśliłam, że zrobię 3 rodzaje past jajecznych. Mam własne kurki więc jajek mam pod dostatkiem.

PASTY JAJECZNE

1. Pasta jajeczna w sosie musztardowym

  • 2 jajka
  • 2 łyżeczki musztardy
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • sól
  • pieprz
  • bazylia
  • koperek
Jajka gotujemy na twardo, obieramy i siekamy drobno. Dodajemy śmietanę, musztardę, bazylię i koperek. Wszystko bardzo dokładnie mieszamy. Doprawić do smaku solą i pieprzem.

2. Pasta pomidorowa


  • 2 jajka
  • pół pomidora
  • 2 pomidory suszone
  • 1 łyżka majonezu
  • szczypiorek
  • sól
  • pieprz
  • kilka kropel oliwy
Jajka gotujemy na twardo, obieramy i siekamy drobno.Pomidora kroimy w małą kosteczkę i dodajemy do jajka. Suszone pomidory kroimy w drobną kostkę i polewamy kilkoma kroplami oliwy. Szczypiorek kroimy na drobno. Dodajemy przyprawy wg uznania i wszystko razem mieszamy z majonezem.

3. Pasta ogórkowa

  • 2 jajka
  • 2 ogórki kiszone
  • mała cebula
  • szczypiorek
  • 1 łyżka majonezu
  • sól
  • pieprz

Jajka gotujemy na twardo, obieramy i siekamy drobno.
Siekamy drobno cebulę oraz ogórka konserwowego. Dodać posiekany szczypiorek i przyprawy, wg uznania. Dodajemy majonez i mieszamy.

A oto moje gotowe śniadanko.
Smacznego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz